Galvanic Spa i Usa TV

 


Vill du få en behandling??

kontakta mig, mailto:[email protected]

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Min bästa kompis mamma säljer sådant där så hon (min bästa kompis) har en som hon har provat på mig!:.)



Alltid trevligt med en mysig stund!:.)

2009-02-16 @ 12:58:24
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej Jan!



Kul inlägg om dina näsbravader, du verkar ha haft mer "otur" än mig. Blev lite fundersam på alla dina stygn på senare år, vad hände? Du berättade aldrig. Jag har inte lyckats få ihop så många styng på min kropp ännu, vilket jag inte heller strävar efter=)



Ta en titt på denna sida: www.lagerstedtcompany.com. (Det kan vara fel adress men googla på namnet annars). Jag har tidigare köpt kräm och tvål där och undrar vad du har för åsikt om företaget. Jag personligen har inte hittat ngt bättre då deras produkter framställs utan några som helst kemikalier etc. Ett plus är också att det är ekologiskt och i många fall rättvisemärkt. Oljor från naturen borde ju vara det nyttigaste för kroppen, eller vad säger du?

2009-02-16 @ 22:24:27
URL: http://ladysylvia.blogg.se/
Postat av: Valley Girl

Hej, inte visste jag att Nuskin fanns i Sverige! Jag sökte jobb där en gång, i Provo, Utah, där huvudkontoret ligger men fick istället jobb hos "konkurrenten" Tahitian Noni International i samma stad. Men numera är jag i LA. Så har du varit över till Provo och Nuskins huvudkontor nångång?

Lycka till!



Ha det bra!

2009-02-19 @ 07:13:52
URL: http://vardagsprat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0